sobota 16. júla 2016

Upršaný deň

Čo s takým dňom? Prázdniny v plnom prúde a počasie sa jednoducho rozhodne, že sa pokazí. Taká škoda. Každý deň sa chodim prejsť a snažím sa čo najviac zachytiť nielen svojimi očami ale taktiež aj fotoaparátom. Bohužial, dnes mi to absolútne nevyšlo, pretože od rána prší. Tak som dlho rozmýšľal ako zabijem čas.
Nakoniec som sa trochu pozbieral a po dlhej dobe začal upratovať. Našiel som veľa dobrých kníh ale aj starých fotografií. Najmä so starým otcom. Už to bude rok čo nás opustil, takže ma tieto fotografie veľmi zahriali pri srdiečku. Ale to som odbočil...
Späť k tým knihám. Našiel som knihy od Igora Mráza s názvom Horár Sever. Tie kedysi môj starý otec čítal a neskôr som si ich od neho priniesol a čítal som ich ja. Teraz som ich objavil zapadnuté prachom, no určite si zaslúžia čestné miesto na mojej poličke.
Tak som ich riadne poukladal a teraz sa z nich teším. Začínam čítať od prvého dielu až po ten sedemnásty.
Tým len chcem povedať, že tieto knihy určite stoja za prečítanie. :)
Pekný deň

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára