sobota 16. júla 2016

Môj príbeh alebo prečo sa chcem stať lesníkom

Stať sa lesníkom, poľovníkom.
To je môj životný sen....odmalička. Už od útleho detstva nás so sestrou brával starý otec do hory. Bral nás prikrmovať zver, sedieť na posed, neskôr pozrieť na ruju. Keď som bol dieťa, neuvedomoval som si vážnosť týchto poslaní, no mal som veľmi rád prírodu a užíval som si pobyt v lese.

Až vekom som začínal chápať prírodné zákony a vlastne všetko naokolo. Začal som si našu krásnu prírodu vážiť a vtedy som pochopil, že chcem byť presne ako môj starý otec. Síce nebol lesníkom, no bolo to aj jeho snom, bohužiaľ, sa mu to nepodarilo. Aj preto ma v tom podporoval najviac on a taktiež ma k tomu viedol. Za to mu nesmierne ďakujem.
Neskôr nás brával na spoločné poľovačky, ktoré sme si nesmierne užívali s ním. Tá atmosféra bola krásna. Keď starý otec videl aký zápal a záujem o poľovníctvo vo mne vyvolal postupne ma začal brávať so sebou do hory. Či už na prechádzku, na posedy, na huby, na čučoriedky a podobne.

Teraz je môj príbeh iba na začiatku no budem na sebe pracovať a snažiť sa to všetko rozvíjať. Teraz nastal dôležitý moment, keď už aj ja mám svoj poľovný lístok a je to veľkým životným úspechom pre mňa. Ďalej sa posnažím získať zbrojný preukaz a tak ďalej. :)
Ďakujem za inšpiráciu všetkým mojím veľkým vzorom. Najväčším bol aj vždy bude starý otec.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára