sobota 16. júla 2016

Poľovný lístok pre študenta školy, kde je povinným predmetom poľovníctvo

Tak už je to tu. Veľmi dlho som sa nato tešil a konečne sa môžem pochváliť aj ja. Mám poľovný lístok. Bohužiaľ, je mi ľúto, že sa ,pre mňa, tohto dôležitého momentu nedožil aj starý otec. Ale určite sa tam zhora díva a teší sa z mojich úspechov.

Späť k veci. Takže chcel som Vás iba oboznámiť s náležitosťami ohľadom vybavovania tohto druhu poľovného lístku. Takže je to takto:

Ak ste poslucháčom strednej alebo vysokej školy, kde je povinným alebo voliteľným študijným predmetom poľovníctvo tak Vám stačí na obvodnú komoru priniesť:
→ 3 fotografie rozmeru 3 x 3,5 cm (1 na žiadosť, 1 na poľovný + 1 na preukaz člena zväzu -SPZ)

vysvedčenie (s hodnotením predmetu poľovníctvo známkou do 3!!!!) alebo vysvedčenie o skúške z poľovníctva

→ žiadosť o vydanie PL (tú Vám dajú aj tam)
→ občiansky preukaz

Ďalej tam Vám dajú podpísať súhlas dotknutej osoby a potvrdenie o poistení za škody spôsobené pri výkone práva poľovníctva. Ešte dostanete 2 šeky alebo teda musíte zaplatiť bankovým predovodom 2 poplatky a to: za vydanie PL a členské v SPZ.
Ja som platil za vydanie 30 eur + členské po dobu štúdia na strednej škole (v mojom prípade do roku 2019) a to 90 eur.   Takže nie je to najlacnejšia záležitosť ale myslím si, že koho to baví tak sa mu to určite oplatí. A o pár mesiacov PL využijem a pri robení zbrojného preukazu.

Takže iba toľko som chcel :) Dúfam, že to bolo niekomu užitočné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára