pondelok 11. augusta 2014

Pokoj v duši

Tento film som videl pred pár rokmi. Vtedy som mu až takú váhu nedával, predsa som nad takými vecami nerozmýšľal. Ale teraz, keď som starší, má pre mňa duchovný význam. Mám veľmi rád ten film, všetkú tú prírodu, krásnu myšlienku a posolstvo toho filmu. Stojí zato si ho pozrieť. U mňa má 11 bodov z 10.

 Dostal ma úplne ten text distribútora, je naozaj krásny a výstrižný. Natáčalo sa to neďaleko od nás - Horehronie ♥.

Obsah filmu: 
Súčasný príbeh o priateľstve a zrade, odohrávajúci sa na pozadí drsnej scenérie hôr. Traja kamaráti z detstva sa nachádzajú na životnej križovatke. Tóno sa po návrate z väzenia domov pokúša o usporiadaný život, bojuje však s vlastnými dezilúziami. Kňaz Marek a podnikateľ Peter sa mu snažia pomôcť, no i oni majú svoje vlastné trápenia, keďže ich predstavy o živote narážajú na tvrdú realitu. 

Text distribútora:
Silný životný príbeh sa odohráva na pozadí drsnej scenérie hôr so všetkým, čo je pre stredné Slovensko typické - patriarchát, pytliactvo, rasová neznášanlivosť, krádeže dreva, ale hlavne ukazuje veľkú súdržnosť rodiny, vieru, priateľstvo a lásku. Pokoj v duši je príbehom Tóna, ktorý sa po 5 rokoch vracia z vezenia, kde si odsedel trest za krádež dreva. Prichádza do rodnej dediny a zisťuje, že mnohé veci sa zmenili: s manželkou sa odcudzili, 5-ročného syna nepozná, nemôže si nájsť novú prácu. Jeho priatelia z detstva - kňaz Marek a podnikateľ Peter sa mu snažia pomôcť v návrate k normálnemu životu, ale majú svoje vlastné problémy a trápenie. Tóno zúfalo hľadá východisko zo svojej situácie. Šancu mu nakoniec ako jediný dá majiteľ miestnej železnice, strojvedúci Smejkal, ktorý ako jeden z mála netrpí predsudkami...

Inak som mal možnosť navštíviť túto obec, kde sa to natáčalo - Čierny Balog. Taktiež som bol v tej železničke a viezol som sa aj tým vlakom. Je to naozaj nádherný zážitok, takže film môžem len odporučiť.
Je to moja vlastná fotografia.



1 komentár:

  1. Moje svedectvo Ahojte všetci. Som tu, aby som potvrdil, ako som dostal pôžičku od pána Benjamina po tom, čo som niekoľkokrát požiadal od rôznych požičiavateľov pôžičiek, ktorí sľúbili pomoc, ale nikdy mi pôžičku nedali. Kým ma môj priateľ nepriblížil pánovi Benjaminovi Leeovi, sľúbil mi pomoc a skutočne urobil, čo sľúbil, bez akejkoľvek formy omeškania. Nikdy som si nemyslel, že stále existujú spoľahlivé pôžičky na pôžičky, až kým sa nestretnem s pánom Benjaminom Lee, ktorý s tým skutočne pomohol pôžičku a zmenilo moje presvedčenie. Neviem, či nejakým spôsobom potrebujete skutočnú a naliehavú pôžičku. Môžete sa obrátiť na pána Benjamina prostredníctvom WhatsApp + 1-989-394-3740 a jeho e-mailu: Lfdsloans@outlook.com ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť