sobota 21. marca 2015

Zberači zhodov

Vždy keď mám čas vyberiem sa na zhody. Veľmi rád sa prechádzam po rozkvitnutej prírode, prebúdzajúcej sa po zimnom spánku. Samozrejme som ešte radšej keď sem-tam uvidím nejakú tú zver, ktorej je teraz hodne. Srnčia aj jelenia zver sa radi vyhrievajú na teplom jarnom slniečku, tej diviačej vidím pomenej. No najväčšmi ma zavše poteší, keď uvidím nejaký ten zhod. Bohužiaľ, tohto roku sa mi nepodarilo nájsť žiaden. 
Neviem či sú už v našej oblasti vyzbierané alebo ako to je. No veľmi nerád vidím, keď neohľaduplní hľadači a zberači plašia po holiach zver. Preto by som návštevníkov prírody rád upozornil na niekoľko vecí:
- Vyhýbajte sa južnej expozícii, pretože najmä tu sa zver zdržiava a vyhrieva.
- V lese sa správajte ako zver - teda ticho a nenápadne.
- Obmedzíme návštevy lesa, aby sme čo najmenej plašili zver.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára