sobota 21. marca 2015

Dnešná vychádzka

Dnes naobed som sa vybral na takú menšiu-väčšiu vychádzku do prírody. Kedže sa oteplilo, zjednodušil som si náročné chodenie a vytiahol som bicykel. Tak som sa teda vybral najprv ku jazeru. Prešiel som dedinou a hore hájom. Tak krásny výhľad, slniečko nádherne svojimi lúčmi zohrievalo pôdu, tak som šiel po roli ďalej. V ďiaľke som videl srnčiu zver aj s mladými, ktorým sa nádherne odrážali zrkadlá. Nad poľom si bezstarostne poletoval myšiar. V zelenom lese si švitorili vrabce. Spúšťam sa dolu lesom, kde každou chvíľou zaškrieka sojka. Bol to srdečný pocit. Ďalej som pokračoval po lúke, kde som našiel rozkvitnutý podbeľ.

Posedel som teda na posede a posilnil sa. Mojím ďalším smerom bol malý lužný lesík. Šiel som popri potoku, kde boli riadne ohryzené stromy. Kto iný to mohol byť než bobor? Takže ďalší obyvateľ lesa bol jasný. Z ďalšieho posedu som pozoroval rozjašené zajace na ďalšej blízkej roli. Z neďalekého šachora vyleteli divé kačice. Tak som sa pobral a pokračoval som po ďalšej, a to poslednej roli, popri potoku až domov, kde som ešte stretol dva statné bažanty.

Táto moja cesta mi trvala asi 4 hodiny. Prešiel som takmer polovicu revíru. Stretol som veľa lesných obyvateľov, zhody zasa žiadne, ale teraz to ani nebolo cieľom mojej cesty. Dnešný deň som si užil teda naplno. Dúfam, že takýchto krásnych dní bude ešte veľa.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára