sobota 21. marca 2015

Jarná rovnodennosť je tu :)

Ahojte J
Tak konečne sa nám vonku oteplilo, prišla jar. Ja osobne som zatmenie slnka pozoroval iba pár sekúnd, pretože ma to moc nebavilo, ale dúfam, že ste si ho užili, je to naozaj krásny jav. Taktiež bol včera prvý jarný deň, čomu ja prikladám veľký význam. Blíži sa deň Zeme, kedy by sme sa mali zamyslieť, čo všetko nám príroda dáva. Taktiež by sme si mali uvedomiť, že príroda bez nás žiť môže no my bez nej nie.
Preto som sa rozhodol že 25.apríla pôjdeme odľahčiť naše lesy, teda lesy v mojom okolí, a vy vo vašom, od nečistôt a komunálneho odpadu, ktorý tam ľudia bez mihnutia oka vyvážajú a vyhadzujú.
Som veľmi rád, keď vidím, že sa v tomto smere  angažujú aj aj PZ v spolupráci so žiakmi základných škôl, ako tomu bolo aj minulý týždeň v našej obci. Tieto akcie sú určené všetkým ľuďom a občanom, ktorým nie je ľahostajné ich okolie. Každoročne takto chodia odbremeniť zaťaženie prírody rôznym druhom odpadu. Taktiež majú výchovno-vzdelávací charakter pre mládež. Aj týmto pomáhajú osvete poľovníckej činnosti.

Presne toto je ten druh informácií, ktoré by sa o poľovníkoch šíriť mali. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára